Monday, February 20, 2006

Vunnet silver

Jag var daer!!! ja pa kochkeyfinalen forstas. Hade kopt biljetter till USA Finland for 3 Euro st som saldes ut till oss volontaerer och bytte dem till Sverige Canada. Vilken match. Sedan jag sag tjejerna mot Italien tycker jag att spelet blivit snabbare och saekrare. Mycket saerare passningar men de har ff en hel del tekniska finesser att laera sig. I vaentan pa finalmatchen gick jag till naermaste pizzeria ch tro det eller ej men daer satt 10 karlar fran Gnestatrakten. En var bror till en granne till mig ifran Flen. Varlden aer ibland bra liten!
Till helgen ska det ater bli festival. Jag tanker inte vara inne i centrum da. Det var inte helt kul att traengas med alla manniskor. For den som aker hit sa finns det vissa cafeer som aer helt fantastiska. Bade vad det gaeller utseende och kaffet. Ofta dricks kaffet med den specilella cholkladen haerifran Piemonteomradet.

No comments: