Tuesday, February 14, 2006

I bergen

Man vet aldrig vad dagarna for med sig har nere. Min forsta lediga dag forde mig upp pa 1700 m till skidskyttet. Ni sag nog battre an jag for nar tavlingen var over hade jag ingen aning om vilka som deltagit eller hur resultatet blev. Kunde dock gissa mig till tysk seger pga alla tyskars ovasen. Tack Karin for SMSet sa att jag kunde saga att Sverige tagit tva guld pa skidor.
Valdigt vackra vyer, inte sa mycket sno men varmt o harligt i solen. Fran Turin ar det 1 timme med tag och 30 min med buss men allt loper mycket bra i transporterandet. Manga norrman are har pa semester. Nagra svenskar har skymtats.
I kvall har jag bjudit familjen pa svenska matratter: Sill o Potatis. Gravad Lax pa toast Pannkakor o Fruktsallad med gradde. De gillade faktiskt sillen!
lar mig allt mer om alla dessa Pins varde och hur man byter pa basta och smartaste satt.

No comments: