Friday, February 10, 2006

Italien!

NU aer det lugnt men gardagen var mer eller mindre fylld av Italienska haendelseer.
Presidenten kom for att onska sitt team lycka till. Da stangde man allt under en timme och poliser vallde in overallt. Vi fick ledigt for att vara med och se Italienarna. Kande inte igen nagon! Det ryktas att Fru Bush kommer idag.
Det finns inget infocenter haer sa vi far alla fragor och ingen kan svara! Inte helt laett da man gaerna inser problemet for den fragande.
Hos min familj dok en fransk trepersoners familj upp for att stanna en vecka. Jag bor dock ff ensam i mitt rum. aven om rummet aer varmare nu behover jag ff langkalsingar att sova i!
Morgonen for Italienarna blir allt svarare. Alla utlanningar var pa plats idag 07.00 Italienarna kom 08.00! En svar diskussion att ta sa vi avstar.
Jag vet inte riktigt hur manga volontaerer vi aer har men vi aer manga.
Pratar svenska med en danska, finska o en annan svenska som normalt bor i Tyskland sen 14 ar tillbaka, i ovrigt aer det folk fran Kroatien Polen Rumanien Mexico Tyskland USA Holland.
Har haft ett fmpass i solen vid huvudingangen. Hoerde forresten att Andrea Boticelli ska sjunga vid forsta medaljutdelningen i morgon kvall. Det delas ut gratisbiljetter idag till den aktiviteten men inne i centrum och jag aer haer ute i byn!!
Har foresten ordnat med den Polska tjejen asom aer fran Krakow att guida oss i naer vi aker dit i host.
I em ska jag besoka centrum.

No comments: