Sunday, November 14, 2010

Mera bad och behandlingar

Om jag kaende mig hal som en aal men stor som en gris pa massage baedden igar sa vill jag bara saga att idag var det som att vara en valross pa hal is. Herregud vad de vraker olje essenser overallt. Haret are som rena fett bomben men huden skont mjuk. Spanat in mysiga staellen for resenarer som vill aka hit. Bra rum Bra mat och skon havsutsikt! Vad mer kan man onska sa har i November. Alla studsar numera omkring i nagon form av stor saeckig pyjamas som lite skydd over bikinin. jag har haemtat ut min kjol o blus. Som sagt vi njuter men ser aven fram emot att vi ska uppleva fler platser. Kul att hora av Karin att manga anmaeler sig till vaerens Kroatien resa! Capri resan are ju fullbokad till mangas sorg men det kan ju bli en ny! Nu dax for dusch och sedan ska jag traffa en resebyra som har hand om snorkleoarna som ligger en bit harifran. Kanske aeven det ett bra resmaal!

No comments: