Wednesday, November 29, 2006

Nu är det kväll före kväll före morgon! Det är härligt att veta att Skavsta bussen kan ta oss till centralen i Nyköping för tåget till Arlanda. En del har undrat hur man kan skriva, svara på den här sidan. JAG vet inte! Känner ni att ni behöver kommunikation så kommer viatt läsa av hemmailen. Ni vet den där med mitt namn snabel a och telia. com efter.
Glöggen är avsmakat. ALLA gardiner uppe. Kylskåpet tomt. Vad mer kan man tänka sig?
Att jag har en dag kvar att ta mig igenom känns inte helt betungande. Mer tungt är ryggsäcken. Hur lite jag än packar i den så känns den som bly. Har försökt mig på att räkna transporttimmarna till första hotellet men hittils inte lyckats. Vi får börja med att jetlägga av oss på Shipol så att vi har vanan inne till Bangkok. Kanske kan man lyckas komma med ett tidigare plan till den norra änden!

No comments: